Το σποτ δεν ήταν «ένα λάθος» του ΣΥΡΙΖΑ

Μιχάλης Μιχαήλ 22 Ιουν 2020


Το περιβόητο τηλεοπτικό σποτ του ΣΥΡΙΖΑ στο οποίο τσουβαλιάζει συλλήβδην τους δημοσιογράφους και τα ΜΜΕ με αφορμή τα κονδύλια της καμπάνιας για την πανδημία και δικαιολογημένα ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων είναι μια τρανή απόδειξη για το τι είναι και πώς συνεχίζει ακόμη και τώρα να λειτουργεί η ηγετική ομάδα περί τον Αλέξη Τσίπρα. Εφόσον δε συνδυαστεί με τις αποκαλύψεις για τις παρακρατικές πρακτικές την περίοδο της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ κατά μη «φιλικών» εντύπων, καταδεικνύει τον πραγματικό χαρακτήρα του ΣΥΡΙΖΑ. Που παρά τις όμορφες εξαγγελίες περί σοσιαλδημοκρατίας και «προοδευτικού» -εδώ γελάμε- μετώπου, παραμένει αναλλοίωτος και στην αντιπολίτευση. 


Ας μην έχουμε και εμείς αυταπάτες, όπως είχε ο κ. Τσίπρας με τα μνημόνια, πως το σποτ ήταν μια «ατυχής» στιγμή, μια αστοχία που τους ξέφυγε, ή μια πρωτοβουλία κάποιου επικοινωνιακού loose cannon της Κουμουνδούρου. Κάθε άλλο! Πρόκειται για μελετημένη ενέργεια χωρίς επιφυλάξεις από την ηγεσία της αξιωματικής αντιπολίτευσης. 


Είναι η ίδια η ιδεολογική και πολιτική συγκρότηση στον ΣΥΡΙΖΑ που το επιβάλλει. Τα έχουν λάβει υπόψιν τους όλα. Οτι θα υπάρχουν σφοδρές αντιδράσεις, ότι δήθεν θα το «μαζέψουν» λέγοντας ότι δεν υπήρχε πρόθεση και άλλα τέτοια. Ο στόχος ήταν να «λεκιάσουν» τον δημοσιογραφικό χώρο επειδή τους κάνει κριτική — άλλωστε το παραδέχονται ευθαρσώς: η ΝΔ έχει «μιντιακή υπεροπλία», δηλαδή τα μέσα ενημέρωσης και οι λειτουργοί τους, οι δημοσιογράφοι, είναι αντίπαλοι, άρα πρέπει να τους εξουδετερώσουν.  


Πηγή: www.protagon.gr