Είναι από τις ειδήσεις που σε γεμίζουν περηφάνια. Που λες δεν τέλειωσαν όλα σε αυτήν την έρημη τη χώρα. Που συνειδητοποιείς ότι υπάρχουν ακόμα Έλληνες, πατριώτες σου, που μπορούν, χάρη στο δαιμόνιο, την εργατικότητά τους και την υψηλή τους κατάρτιση να καταπλήξουν την επιστημονική κοινότητα και να ανοίξουν νέους δρόμους στην εκπαιδευτική διαδικασία, την ώρα που οι άλλοι συνάδελφοί τους καθηγητές αναλώνονται σε παρωχημένες συνδικαλιστικές πρακτικές.
.
΄Ενας καθηγητής μαθηματικών στην Καλαμαριά, αθόρυβα και μεθοδικά, επινόησε έναν μαθηματικό τύπο, πρωτότυπο παγκοσμίως, που είμαι σίγουρος ότι θα αποτελέσει σημείο αναφοράς της μαθηματικής σκέψης και τον ίδιο θα τον κατατάξει στους μεγάλους της ελληνικής εκπαίδευσης. Ο νέος Καραθεοδωρή συνέλαβε την πρωτότυπη οικονομική θεωρία του κυλιόμενου χωροχρόνου, μηδενικού κόστους.
.
Για να το εκλαϊκεύσω λίγο, γιατί δεν είμαστε όλοι μαθηματικοί, η διάνοια αυτή, που σεμνά κυκλοφορεί ανάμεσά μας, προτείνει ένα νέο σχήμα απεργίας-σκυταλοδρομίας των 13 εκπαιδευτικών περιφερειών της χώρας στη διάρκεια των εξετάσεων, στην οποία κυλιόμενα θα απεργούν στη σειρά μία ΕΛΜΕ ημερησίως, με αποτέλεσμα, ούτε εξετάσεις να μπορούν να γίνουν, ούτε σημαντική οικονομική επιβάρυνση να έχουν οι καθηγητές. Στην περίπλοκη ανάλυσή του, όπου συνυπολογίζει κλάσματα δώρων Χριστουγέννων και Πάσχα και άλλες λεπτομέρειες, επιτυγχάνει μείωση των απωλειών για τους απεργούς στο 1/13, ενώ πάνω στο τσακίρ κέφι τελειοποιεί το σύστημα, με αντικατάσταση της ημέρας απεργίας με τρίωρη στάση εργασίας και συνολική τελική απώλεια για τους εκπαιδευτικούς μόλις το 1/30.
.
Φυσικά δεν περιορίζει τους ορίζοντές του μόνο στην απεργία στις εξετάσεις. Προτείνει ένα πάγιο σύστημα μηδενισμού της απεργοώρας με επιμελή προγραμματισμό των ημερών απεργίας από την αρχή της χρονιάς, ένα είδος κινητών γιορτών σαν του Αγίου Πνεύματος. Μάλιστα, επειδή η επιστημονική εργασία πρέπει να έχει πληρότητα, παραθέτει και το νομικό υπόβαθρο που στηρίζει την πρόταση.
.
Διαβάστε το πόνημα-διατριβή του επιστήμονα, σε σάιτ εκπαιδευτικών, που προσφέρει στους συναδέλφους του τη διέξοδο για το μόνο γκρίζο σημείο που υπάρχει στον προβληματισμό τους για απεργία στις εξετάσεις, τουλάχιστον σύμφωνα με τον ίδιο. Τα λεφτά που θα χάσουν στην απεργία. Και ποιος άλλος να υπήρχε, δηλαδή; Η εξαπάτηση της κοινωνίας και των παιδιών δεν είναι παράμετροι που χωρούν στη μαθηματική εξίσωση.