Στις 3 Μαρτίου του 1067, οι Γιαροσλάβιτσι, δηλαδή οι τρεις γιοι του Γιαροσλάβ του Σοφού, ηγεμόνα του Κιέβου, ο Ιζιασλάβ, ο Βσεβολόντ και ο Γιαροσλάβ, έλυσαν τους λογαριασμούς τους με τον Βσεσλάβ, πρίγκιπα του Πολότσκ, σε μια φονική μάχη μέσα στα χιόνια, στις όχθες του ποταμού Νεμίγκα. Και το χρονικό της Εκστρατείας του Ιγκόρ μιλάει για «τις ματωμένες όχθες του Νεμίγκα, σπαρμένες με κόκαλα».
Το 2015, ο Κισλόφ, street artist από τη Σεβαστούπολη (Ουκρανία), προσκλήθηκε στο Μινσκ για να φτιάξει μια τοιχογραφία, στο πλαίσιο του Urban Myth Street Art Festival. Το έργο του, με χαρακτηριστικά στοιχεία του «λαϊκού σουρεαλισμού» πολλών ανατολικοευρωπαίων και βαλκάνιων καλλιτεχνών, αποτελεί αναφορά στην πρώιμη ιστορία της πόλης και στη μάχη στις ματωμένες όχθες του Νεμίγκα…
Διαβάστε τη συνέχεια στο dim/art