Σκοπιανοί Ισχυρισμοί (ΔΕΝ είναι για γέλια)

Παναγιώτης Παυλίδης 22 Ιουν 2018

Κάποιοι καλοπροαίρετοι συζητάμε για τα περί ‘Μακεδονικού έθνους’, ‘Μακεδονικής ταυτότητας’, ‘Μακεδονικής γλώσσας’, και αναρωτιόμαστε: μήπως και έχουν κάπου δίκιο, βρε αδελφέ, μήπως τους αδικούμε;

Για να δούμε τι λένε οι ίδιοι στα sites τους τα επίσημα, τα κυβερνητικά καθώς και σε forum επίσημα ή άτυπα. Και πάντως καλό είναι, για όσους γνωρίζουν αγγλικά, να μπούνε οι ίδιοι σε αυτές τις σελίδες και να διαβάσουν ιδίοις όμμασι το τι ισχυρίζονται οι βόρειοι γείτονες μας.

Τους λέμε (εμείς κι όλος ο πολιτισμένος κόσμος):

– Εσείς είστε σλάβοι, μιλάτε σλαβικά. Την ίδια γλώσσα που μιλούν οι Βούλγαροι κι ακόμη ακόμη κι οι Ρώσοι.

Απάντηση:

– Δεν μιλούμε εμείς βουλγάρικά. Εκείνοι (Βούλγαροι, Ρώσοι και λοιποί) μιλούν ‘μακεδονικά’. Εμείς είμαστε η ρίζα όλων των σλαβικών εθνών.!! Η γλώσσα που μιλάμε είναι απόγονος της αρχαίας μακεδονικής.

Τους λέμε (εμείς κι όλη η παγκόσμια αρχαιολογική κοινότητα):

– Μα καλά, σ’ όλη την αυτοκρατορία του Αλεξάνδρου υπάρχουν μόνον Ελληνικά. Αν υπήρχαν αρχαία σλάβικα δεν θα ήταν κάπου γραμμένα;

Απάντηση:

– Τα Ελληνικά ήταν η lingua franca (διεθνής γλώσσα) της εποχής και την χρησιμοποιούσαν σαν μέσον συνεννόησης με τους ξένους, αλλά κι από σνομπισμό(!). Αρχαία ‘Μακεδονικά’ υπήρχαν αλλά τα κατέστρεψαν οι Έλληνες(!). Αλλά παρ’ όλα αυτά έχουν σωθεί κάποια ελάχιστα δείγματα.

Ας δούμε δύο δείγματα αρχαίας ‘Μακεδονικής’.

Το πρώτο είναι στην στήλη της Ροζέτας(?!). Οι Σκοπιανοί ισχυρίζονται πως η μία από της τρείς γραφές που χρησιμοποιούνται στο κείμενο και η οποία είναι αναγνωρισμένη διεθνώς ως δημοτική Αιγυπτιακή, στην πραγματικότητα είναι αρχαία ‘Μακεδονική’ (οι άλλες δύο είναι τα Ελληνικά και τα Ιερογλυφικά).

Το πρόβλημα είναι πως η ίδια η στήλη (τελευταία σειρά) αναγράφει:

«… ΛΙΘΟΥ ΤΟΙΣ ΤΕ ΙΕΡΟΙΣ ΚΑΙ ΕΓΧΩΡΙΟΙΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙΣ ΓΡΑΜΜΑΣΙΝ ΚΑΙ ΣΤΗΣΑΙ ΕΝ ΕΚΑΣΤΩ …».

Με άλλα λόγια πως είναι ντόπια, εγχώρια γλώσσα της Αιγύπτου. Εξάλλου αν δει κανείς και μόνο την εικόνα της γραφής (βρίσκεται στη μέση της στήλης) νομίζει πως είναι αραβικά.! Εξάλλου η εν λόγω γλώσσα ομιλείται και σήμερα από του απογόνους των αρχαίων Αιγυπτίων, τους Κόπτες. Εκτός κι αν θεωρούν οι Σκοπιανοί πως είναι συγγενείς των αρχαίων Αιγυπτίων! -Πράγμα που δεν συνάδει και με τις ναζιστικές τους θεωρίες περί ‘άρειας’ φυλετικής καθαρότητας!-.

Ένα άλλο δείγμα αρχαίας ‘Μακεδονικής’ είναι η επιγραφή στο Dura Europos (Δούρα Ευρωπός), μία ελληνιστική πόλη της μέσης ανατολής. Εκεί υπάρχει μία αρχαία επιγραφή όπου αναγράφεται σε καθαρά Ελληνικά:

«ΘΕΟΥ ΜΙΘΡΑΝ ΕΠΟΗΣΕΝ ΖΗΝΟΒΙΟΣ ΚΑΙ ΕΥΣΕΒΗΣ ΙΑΡΙΒΟΚΛΕΟΥΣ

ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΤΟΞΟΤΩΝ ΕΤΟΥΣ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΠΥ» (=170 μ.Χ.)

Οι Σκοπιανοί διαβάζουν:

DI MI HRANET TO JESEN ZHENO H IO SDRAIE IA JE I RASIA RIBOLEUJIC

AT JE GOSTOJETOT ON JE TOJI DE I TE ROJ

Μετάφραση:

«Μπορείς να μου σώσεις την σύζυγο αυτό το φθινόπωρο ώστε να είναι υγιής και ότι ο ψαράς μεγαλώνει

AT JE είναι δικός σου Ας οι ουρανοί σε προστατεύουν.»

(σ.σ. και στην κορφή κανέλα. Έλεος!!)

Είδαμε περίπου που κυμαίνονται τα επιχειρήματα περί ‘Μακεδονικής ταυτότητας’. Η εικόνα ολοκληρώνεται αν σε αυτά προσθέσουμε και τις αναλύσεις DNA που έκαναν με δείγματα αίματος υποτίθεται από την Ελλάδα (Κύριος οίδε), όπου ‘αποδεικνύεται’ πως οι Έλληνες (ακόμη κι οι αρχαίοι!) δεν είναι γνήσιοι ‘άρειοι’ (όπως οι Σκοπιανοί) αλλά κατάγονται από την υποσαχάριο Αφρική (!!) κι άρα είναι κατώτερη φυλή.!

Βλέπουμε λοιπόν χιτλερικά ιδεολογήματα βγαλμένα από το Mein Kampf και προσαρμοσμένα σε νεότευκτες πανσλαβιστικές θεωρίες. Κι όλα αυτά σε επίσημα κρατικά και κυβερνητικά sites και forum. Διαχρονικά, από την αριστερά της χώρας (πρώτοι διδάξαντες) και εν συνεχεία από την δεξιά και τις λοιπές πολιτικές δυνάμεις.

Βλέπουμε ψέματα και τερατολογίες που στην Ελλάδα αν ακούγονταν από το Λιακόπουλο, τον Βελόπουλο ή τον Άδωνη, θα προκαλούσαν γέλια μέχρι δακρύων. Αλλά που στα Σκόπια έχουν συνταράξει έναν ολόκληρο λαό. Και βλέπουμε ένα ολόκληρο έθνος σε φασιστικό παροξυσμό και υστερία που θυμίζουν τρίτο ράιχ.

Το ναζιστικό αυτό μόρφωμα ασφαλώς και δεν πρόκειται να συνέλθει αν αντιμετωπίζεται κι αυτό κι οι τερατώδεις δοξασίες του με συγκατάβαση και με διάθεση ‘κατανόησης’ και συμβιβασμού. Οι πολιτικές τύπου ‘Μονάχου’ ιστορικά έχουν αποτύχει. Οι δε μεγαλοστομίες περί ‘κρατιδίου των Σκοπίων’ έρχονται να κοιμίσουν τους αφελείς νεοέλληνες και να διαστρεβλώσουν την πραγματική εικόνα του προβλήματος. Το Σκοπιανό κράτος είναι περίπου όσο η μισή Ελλάδα. Κι αν μπει στο ΝΑΤΟ και ΕΕ, κι εξοπλιστεί και είναι ισότιμο με μας (πράγμα που πρόκειται να γίνει), τότε ΔΕΝ είναι καθόλου αμελητέα ποσότης.!

Όλα τα παραπάνω είναι σαφή και οι ασχολούμενοι με το θέμα τα γνωρίζουν.

Γιατί λοιπόν συμβαίνουν αυτά που συμβαίνουν; Ποιο είναι το πρόβλημα;

Το πρόβλημα είναι η Ελλάδα όπως πάντα.

Και το πρόβλημα είναι πολιτικό όπως πάντα.

Η Ελλάδα είναι μια μη αξιόπιστη χώρα, θεωρείται μη σοβαρή χώρα. Το αποδεικνύουν οι πρακτικές της και οι πρόσφατες χρεοκοπίες της. Άσχετα το τι λένε οι πολιτικοί της και τα παπαγαλάκια τους. Εάν οι ‘σύμμαχοι’ μας θέλουν να κάνουν χατίρια σε κάποιους από τους γείτονες μας αυτό το κάνουν πάντοτε σε βάρος της χώρας μας. Μερικά εκατομμυριάκια για να φάνε οι πολιτικοί μας και για την εξαγορά ψήφων και συνειδήσεων και το θέμα έκλεισε. Ακολουθούμε τις οδηγίες των αφεντικών. His master voice.

Οι Αμερικανοί -κι όχι μόνο- έκαναν την εκτίμηση και την επιλογή, ότι θα πρέπει να υπάρχει, ένα φιλοδυτικό κράτος, μία μεγάλη αμερικάνικη βάση, στη μέση των Βαλκανίων. Για πολλούς και διαφόρους λόγους που δεν είναι της παρούσης. Το αν θα ‘τους βγει’ αυτή η πολιτική επιλογή, το αν είναι μία σωστή απόφαση αυτό θα αποδειχθεί διαχρονικά μιας κι έχουν κάνει αρκετές επιλογές που αποδείχθηκαν λάθος εκ των υστέρων.

Η πρώτη παρατήρηση είναι πως ένα τέτοιο μόρφωμα θα πρέπει έχει μία δική του ταυτότητα, μία δική του υπερήφανη ιστορία. Έτσι εδώ οι τερατολογίες και τα ψέματα έρχονται ‘κουτί’ στο στήσιμο ενός τέτοιου κρατικού κατασκευάσματος. Επίσης θα πρέπει να είναι εχθρικό προς τις χώρες που το περιβάλουν ούτως ώστε να έχει ανάγκη από ισχυρούς συμμάχους που να συγκρατούν τους εχθρούς του καθώς και να εξοπλίζουν και να προστατεύουν το ίδιο.

Η δεύτερη παρατήρηση είναι πως το σκοπιανό κράτος ανταποκρίνεται στις προσδοκίες κι αυτό το απέδειξε με το επιτυχές κλείσιμο των συνόρων στους ισλαμιστές λαθρομετανάστες.

Η τρίτη παρατήρηση είναι πως βεβαίως αν η Ελλάδα ήταν μία πολιτικά ισχυρή χώρα -και ασχέτως μεγέθους (π.χ. Ισραήλ)- ασφαλώς δεν θα τολμούσαν οι σύμμαχοι της να της επιβάλουν τέτοιες ‘λύσεις’ τύπου Νίμιτς.

Τι σημαίνει πολιτικά ισχυρή χώρα; Χώρα που έχει ηγεσίες που δεν άγονται και φέρονται, που δεν εξαγοράζονται, και που δεν έχουν νοημοσύνη μαϊμούς. Ηγεσίες με υγιείς αρχές, με ηθική και τίμια διαχείριση, με υπερηφάνεια και κύρος, με πολιτική ευφυΐα και ευελιξία για την δημιουργία μιας ισχυρής κοινωνίας. Μιας συνεκτικής κοινωνίας αξιών, όπου οι τίμιοι και δημιουργικοί μπορούν και δημιουργούν ενώ έχει δικλείδες ασφαλείας για του τυχοδιώκτες και τους απατεώνες.

-Ότι δηλαδή δεν είναι σήμερα η χώρα μας-.

Προσβολή και εξευτελισμός. Αυτά είναι η δημιουργία και η ύπαρξη της ‘Δημοκρατίας της Μακεδονίας’. Μία κακόγουστη φάρσα, ένα αστείο με το οποίο δεν γελάς, κάτι που αδυνατείς να το συνειδητοποιήσεις.

Προτάσεις και λύσεις υπάρχουν. Αλλά προϋποθέτουν μία άλλη Ελλάδα.

—————————————

Και μία διευκρίνιση αφιερωμένη στον κ. Κοτζιά.

Η έννοια του ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΎ των λαών δεν ταυτίζεται με τον νόμο του καραγκιόζη. Είσαι μεν ‘ότι δηλώσεις’ σαν λαός αλλά μέσα στα πλαίσια των χαρακτηριστικών σου. Εμείς επί παραδείγματι δεν μπορούμε να δηλώσουμε Εσκιμώοι, ούτε την γλώσσα μας ως σκανδιναβική.!

Πολύ δε περισσότερο δεν έχεις δικαίωμα να κλέψεις, να σφετεριστείς την ταυτότητα ενός άλλου.

Όταν υπάρχουν κανονικοί Μακεδόνες, που μιλούν την γλώσσα του Μ. Αλεξάνδρου και των αρχαίων Μακεδόνων (όπως κι οι λοιποί Έλληνες), που κατοικούν στη χώρα και στην περιοχή του Αλεξάνδρου και του Φιλίππου (πέριξ του Θερμαϊκού) και δίπλα στα παλάτια, τα σπίτια και στους τάφους των αρχαίων Μακεδόνων, και που σε ένα βαθμό έχουν και τα γονίδια της φυλής του Περδίκκα, και του Φιλίππου,

τότε το να οικειοποιείται την ταυτότητα των Μακεδόνων ένα άλλο έθνος, είναι το λιγότερο γελοίο επιστημονικά.

Πολιτικά ας το κρίνει ο καθένας.