Φρίκη και αηδία. Και για τους προαγωγούς – νταβατζήδες και για τους “πελάτες” αυτό που συνέβαινε στον Κολωνό. Εδώ -μια και πρόκειται για δωδεκάχρονη- είναι ιδιαίτερα ειδεχθές το θέμα και ελπίζω να ακολουθήσουν (αύριο, όχι σε δέκα χρόνια) βαρειές ποινές.
Τίθεται πάντως και το γενικώτερο θέμα. Το θέμα της προσβολής της ανθρώπινης αξιοπρέπειας είτε εκπορνεύεται κάποια (ή κάποιος) στα είκοσι ή στα πενήντα. Πιστεύω και υποστηρίζω ότι δεν είναι στο χέρι της (ή του) να πληρώνεται για να εξευτελίζει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, για να πουλάει το σώμα της (ή του) με την ώρα. Και επί το “προοδευτικότερο” να αποκαλείται εργάτρια (της) του σεξ.
Και είναι επίσης προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας αυτό που κάνει ο “αγοραστής” δηλαδή, συνήθως, εκείνος που “δεν σταυρώνει γκόμενα” και ως εκ τούτου, πληρώνει.
Η σεξουαλική απελευθέρωση είναι ακριβώς το αντίθετο. Είναι να μην δεσμεύεται κάποιος/α από προκαταλήψεις, θρησκοληψίες, συντηρητισμούς παλαιότερων εποχών και να χαίρεται τον έρωτα με μία/έναν ή με εκατό, όπως και σε ότι αριθμό θέλει. Επειδή όμως θέλει, όχι επειδή πληρώνεται ή πληρώνει.
Αν δηλαδή κάποιοι πληρώνουν για να δουν κάποιον να κάνει άλλες αηδείς πράξεις που προσβάλλουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια είναι αποδεκτό; Αν πληρώνεσαι για να φας περιττώματα και οι θεατές το βρίσκουν αστείο και γελάνε είναι αποδεκτό;
Και το τρομερό “επιχείρημα” ότι η πορνεία ασκείται από αρχαιοτάτων χρόνων μήπως ισχύει και για την δουλεία; Οι κοινωνίες όμως στα χιλιάδες χρόνια προόδευσαν.
Σε κάποιες χώρες της Ευρώπης η πορνεία απαγορεύεται και είναι τιμωρητέα τόσο η πόρνη όσο και ο πελάτης. Μήπως είναι ώρα να το εφαρμόσουμε (νομοθετικά και πρακτικά) και εδώ;