Ο Έλληνας Πρωθυπουργός, όταν δεν εγκαινιάζει έργα στην χώρα μας, προσπαθώντας να τα οικειοποιηθεί, υπογράφει «Μνημόνια κατανόησης», με Βαλκάνιους Πρωθυπουργούς.
Το φαινόμενο της αξιοποίησης, των φωτογραφιών, μεταξύ Βαλκάνιων Πρωθυπουργών, για την εσωτερική επικοινωνιακή ανάγκη του καθένα, είναι παλιό, απλώς, τώρα έγινε καθημερινότητα.
-Πριν μερικούς μήνες, υπέγραψε «Μνημόνιο κατανόησης», με τον Τούρκο Πρωθυπουργό, για την «Σιδηροδρομική Εγνατία», (Κωνσταντινούπολη -Ηγουμενίτσα).
-Λίγο μετά, υπέγραψε στο Βελιγράδι, μνημόνιο, για την κατασκευή του Σιδηροδρομικού άξονα (Θεσσαλονίκη -Βελιγράδι -Κεντρική Ευρώπη ).
Πριν λίγες ημέρες στην Θεσσαλονίκη, ανακοίνωσαν, πάλι με τον Σέρβο Πρωθυπουργό, την σύνδεση του Δούναβη, με τον Αξιό και το Αιγαίο.
Σήμερα, υπέγραψε «Μνημόνιο κατανόησης», με τον Βούλγαρο Πρωθυπουργό, για μια νέα «Σιδηροδρομική Εγνατία» (Θεσσαλονίκη -Αλεξανδρούπολη- Ρούσε), στον Δούναβη και στα σύνορα, Βουλγαρίας-Ρουμανίας.
Στις 4 Οκτώβρη, θα καλέσουν τον Σέρβο και τον Ρουμάνο Πρωθυπουργό, στην Βάρνα της Βουλγαρίας, για να υπογράψουν και αυτοί το Μνημόνιο.
Και καλά, η υπογραφή της Ρουμανίας, έχει ένα επικοινωνιακό νόημα, της Σερβίας γιατί, η γραμμή δεν θα συνεχίζει Βουκουρέστι και από εκεί στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη;
Τα 5 καρφιά του Μπορίσοφ, που μάλλον δεν κατάλαβε ο Τσιπρας.
-Η Ελληνική Προεδρεία της ΕΕ, του 2003, της ΕΕ, με την «Ατζέντα Θεσσαλονίκης», που είχε ως κεντρικό στόχο την Βαλκανική, βοήθησε την ένταξη της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας, στην ΕΕ.
-Σήμερα γιορτάζουμε, την Ένωση της Βουλγαρίας.
Θυμίζω, ότι στις 6 Σεπτέμβρη του 1885, ο Βουλγαρικός στρατός καταλαμβάνει την Φιλιππούπολη, πρωτεύουσα της «Αυτόνομης Ανατολικής Ρωμυλίας».
-Το χαρτί, που υπογράψαμε σήμερα, θα το πάμε στον Γιούνκερ, πιστεύω θα το εξετάσει θετικά.
-Η Βουλγαρία, σε λίγο θα πηγαίνει μέχρι την Αδριατική, μέσα από την FYROM και την Αλβανία, είναι ο οδικός άξονας 8.
Δηλαδή, η «Παραεγνατία», για όσους θυμούνται και ξέρουν τι σημαίνει, γεωστρατηγικά και οικονομικά, για την Ελλάδα.
Φυσικά με τα 40 διόδια, που αποφάσισαν για την ΕΓΑΤΙΑ ΟΔΟ και τους Καθέτους άξονες στις Βαλκανικές χώρες, για να την Ιδιωτικοποιήσει, ακυρώνει, τόσο τον γεωστρατηγικό ρόλο της Εγνατίας, όσο και τον οικονομικό και κοινωνικό.
-Συνόδευσε την αναφορά στο όνομα της FYROM, με εμφανές ειρωνικό χαμόγελο, κοιτώντας διαγώνια τον Ελληνα Πρωθυπουργό, για να δει αν θα αντιδράσει.
Θυμίζω, ότι η Βουλγαρία, έχει αναγνωρίσει την FYROM, με το όνομα «ΜΑΚΕΔΟΝΊΑ» και πριν λίγες ημέρες, με υπογραφή των δύο Πρωθυπουργών, στα Σκόπια, η Βουλγαρία, αναγνώρισε και την ύπαρξη «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ» γλώσσας, ενώ μέχρι τώρα η Βουλγαρία, δεν αναγνώριζε Μακεδονική Εθνότητα και την γλώσσα την θεωρούσαν Βουλγαρικό ιδίωμα.
-Η κυβέρνηση, οφείλει να δημοπρατήσει την αναβάθμιση της σύνδεσης του Λιμένα Θεσσαλονίκης, με την Κεντρική σιδηροδρομική γραμμή της χώρας, (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη).
Όπως και τις συνδέσεις των Λιμανιών της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης, με την Σιδηροδρομική γραμμή, (Θεσσαλονίκη-Κιλκίς-Σέρρες-Δράμα-Αλεξανδρούπολη).
Να ολοκληρώσει την βασική Σιδηροδρομική γραμμή της χώρας, (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη), που την βρήκε και αυτήν στα τελειώματα, για να χαρούμε και τα εγκαίνειά της.
Η μελέτες, είναι έτοιμες, γιατί δεν το κάνει;
Όταν θα κάνει τα μικρά και εύκολα, τότε μπορεί, να υπογράφει και επικοινωνιακά Μνημόνια, με άλλες χώρες.
Οι πολλές δεκάδες δις, αθροιστικά πάνω από 100 δις, που απαιτούν τα έργα που ανακοινώνουν, ποιοί Κουτόφραγκοι, θα τα πληρώσουν και γιατί;