Κόντρα κυβέρνησης -ΣΥΡΙΖΑ για την τουριστική καμπάνια

07 Ιουν 2020

Σε πεδίο νέας πολιτικής αντιπαράθεσης εξελίσσεται η φετινή τουριστική καμπάνια και το πόσο κόστισε.


Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας έβαλε τα πράγματα στη θέση τους, ξεκαθαρίζοντας πως είναι «fake news ότι η καμπάνια για τον Τουρισμό κοστίζει 32 εκατ. ευρώ».


«Αξιωματική αντιπολίτευση, ή fake αντιπολίτευση; Ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει το δεύτερο» δήλωσε με νόημα ο Στέλιος Πέτσας, απαντώντας στα όσα ισχυρίζεται η Κουμουνδούρου για την τουριστική καμπάνια. Και εξηγεί: «Επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls των 0,60 ευρώ του διαδικτύου».


«Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του Τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ. Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται;» αναρωτιέται. Και συμπληρώνει: «Κρίμα, γιατί η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης».

Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο του οργανωμένου σχεδίου για την επανεκκίνηση της οικονομίας και της κοινωνικής ζωής, η κυβέρνηση έθεσε πριν από λίγες ημέρες σε εφαρμογή το πρόγραμμα «Restart Tourism».


Στην ίδια ανακοίνωση ο κ. Πέτσας δίνει διευκρινίσεις για τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στη διαφημιστική προβολή της Ελλάδας αυτό το καλοκαίρι. Συγκεκριμένα:


Η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο Υπουργείο Τουρισμού.

Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ.

Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ. Δεν κόστισε λοιπόν στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ.

Η μόνη ανάθεση που έχει κάνει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece είναι 99 χιλιάδες ευρώ πλέον ΦΠΑ, για πληρωμή της διαφήμισης του «GreeceFromHome» στο Facebook και Instagram κάτι που δεν είχε νομική δυνατότητα να κάνει ο ΕΟΤ. Ενώ η Marketing Greece όχι μόνο δε θα έχει όφελος, αλλά θα προσθέσει άλλα 15 χιλ. ευρώ στον ίδιο σκοπό, για μια δράση που έχει ανάγκη ο τουρισμός της χώρας.


«Επομένως, τα υποτιθέμενα 32 εκατ. ευρώ αποτελούν μια από τις πλέον επιπόλαιες προσπάθειες κατασκευής fake news από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ. Οι πολίτες βλέπουν και κρίνουν» υπογραμμίζει με νόημα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Και κλείνει, λέγοντας: «Η κυβέρνηση, πιστή στις προεκλογικές της δεσμεύσεις προωθεί τη συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Και θα συνεχίσει να κινητοποιεί όλες τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου προς όφελος των πολιτών και της χώρας. Δημιουργία και συνέπεια που είναι άγνωστες λέξεις για τον ΣΥΡΙΖΑ».


Επιμένει ο ΣΥΡΙΖΑ: Δεν είπε τίποτα για την ταμπακιέρα


Η αξιωματική αντιπολίτευση σημειώνει ότι στην ανακοίνωσή του ο Στέλιος Πέτσας «δεν είπε τίποτα για την ταμπακιέρα» και υποστηρίζει ότι η κυβέρνηση υποβαθμίζει τον ΕΟΤ δίνοντας με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece την τουριστική προβολή.


Ολόκληρη η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ


Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πολλά, δεν είπε όμως τίποτα για την ταμπακιέρα. Ας απαντήσει λοιπόν στο απλό: Έκαναν φιέστα με κλεμμένη καμπάνια από εταιρεία καλλυντικών; Ναι ή όχι;

Όσο για τα χυδαία ψέματά του, ξεχνά ότι:

- Η κυβέρνηση της ΝΔ ανακοίνωσε στο σχέδιό της την ενίσχυση εκτάκτως στα κονδύλια του ΕΟΤ με επιπλέον 23 εκατ. ευρώ

- Η κυβέρνηση της ΝΔ υποβαθμίζει τον ΕΟΤ νομοθετώντας ώστε η αποκλειστική αρμοδιότητά του για την τουριστική προβολή της χώρας να περάσει με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece, κατά παρέκκλιση του εθνικού και ενωσιακού δικαίου και παρά την απόφαση καταπέλτη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων.

- Η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει πει ακόμα κουβέντα για τη θύελλα αντιδράσεων, ακόμη και από τα μέλη του Δ.Σ. του ΕΟΤ που η ίδια διόρισε και τα οποία αρνήθηκαν να υπογράψουν αυτές τις σκανδαλώδεις αναθέσεις. Μετά από όλα αυτά, ο κ. Μητσοτάκης παρουσίασε την καμπάνια μιας εταιρείας καλλυντικών ως το όραμά του για τον ελληνικό τουρισμό, ανοίγοντας και επίσημα τον κύκλο του σκανδάλου των απευθείας αναθέσεων. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αντί να εκτίθεται, θα μπορούσε απλά να ζητήσει μία συγγνώμη για το πρωτοφανές φιάσκο και το όργιο αδιαφάνειας.


Διαψεύδει και ο ΣΕΤΕ

 

Εκτός από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, τους σχετικούς ισχυρισμούς διαψεύδει και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων. Σύμφωνα με τον ΣΕΤΕ «τις τελευταίες ώρες, διακινείται με παραπλανητικά δημοσιεύματα και ανυπόστατες δηλώσεις η ψεύτικη είδηση ότι η Marketing Greece και ο ΣΕΤΕ, ανέλαβαν με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, ποσό 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Πρόκειται για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψευδή».

 

Δείτε το σποτ: