Την έχουμε φάει άσχημα. Έχουμε το χειρότερο δείκτη καρπαζιάς από την ακρίβεια, πανευρωπαϊκά.
Τα σούπερ μάρκετ που ξεσκίστηκαν στην κερδοφορία, την περίοδο της καραντίνας , τώρα έχουν ξεσαλώσει χειρότερα και από ότι οι τράπεζες.
Έχουν πήξει οι τηλεοπτικές διαφημίσεις, με τις «καταπληκτικές», αν μη τι άλλο, εκπτώσεις και μας βομβαρδίζουν ολημερίς .
Απορρυπαντικό τριάντα τα εκατό έκπτωση , από ποια τιμή ρε απατεώνα;
Την περσινή, την προπέρσινη , τη μεθαυριανή ;
Όταν μου δηλώνεις την έκπτωση, χωρίς να με λες, ποια είναι η τιμή της βάσης, ποιόν κοροϊδεύεις, ρε κερατά;
Το ενενήντα τοις εκατό, για να μην πω το ενενήντα πέντε , των διαφημιζόμενων προϊόντων των σουπερμακετάδων, αναφέρονται με εκπτωτικά ποσοστά , από κάποιες αόρατες τιμές.
Δεν νομίζω, ότι ο κύριος Χατζηδάκης, ενδιαφέρεται να μας προβάλει, με κούτρα διαφήμιση τη ελληνική αγωγή, του προκατόχου του…
Δεν νομίζω, ότι δεν καταλαβαίνει, ότι όλη αυτή η χορογραφία, που ετοίμασε ο προκάτοχός του, είναι απάτη σε βάρος του καταναλωτή.
Είναι κοροϊδία.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ
Κάποιος πρέπει να παρέμβει, για να καταλάβουμε τελικά, ποιος παίζει με την τιμή του Αριέλ , του Ντιξάν και των άλλων προϊόντων που λανσάρουν στις διαφημίσεις τους, στις τηλεοράσεις.