Στο βιβλίο αυτό περιγράφονται οι διάφορες φάσεις σχεδιασμού και ανάπτυξης εκπαιδευτικών εφαρμογών αυτομάθησης της ελληνικής γλώσσας, συνοδευόμενες από σχετικές οθόνες που λειτουργούν ως απτά παραδείγματα αξιοποίησης των πολυμέσων καθώς και των υποσυστημάτων και εργαλείων γλωσσικής τεχνολογίας τα οποία έχουν ως στόχο να υποστηρίξουν την προσπάθεια των εκπαιδευομένων να κατακτήσουν τη γλώσσα.
Η αυτομάθηση με χρήση εκπαιδευτικών εφαρμογών δίνει μια αποτελεσματική και οικονομική λύση για πρόσβαση στη γνώση χωρίς χρονικούς και χωρικούς περιορισμούς. Επιπλέον, η περίοδος του κορονοϊού έδειξε ότι η σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, υποστηριζόμενη από εκπαιδευτικές εφαρμογές αυτομάθησης, μπορεί να δώσει λύσεις σε περιόδους έκτακτων ή ειδικών εκπαιδευτικών συνθηκών.
Η εκπόνηση εκπαιδευτικών εφαρμογών αποτελεί ένα νέο πεδίο επέκτασης του ρόλου του εκπαιδευτικού το οποίο είναι χρήσιμο να εντάσσεται στη θεματολογία των επιμορφωτικών σεμιναρίων που απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε όλους όσοι επιθυμούν να ασχοληθούν με την εκπόνηση εκπαιδευτικών εφαρμογών και ειδικότερα στους διδάσκοντες το μάθημα της γλώσσας.
Για τα περιεχόμενα του βιβλίου πατήστε εδώ
Για ενδεικτικό κεφάλαιο πατήστε εδώ
Η Ιωάννα Αντωνίου–Κρητικού, Διδάκτωρ Γλωσσολογίας του Πανεπιστημίου Paris VII, είναι Διευθύντρια Ερευνών στο Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου του Ερευνητικού Κέντρου «Αθηνά» και υπεύθυνη του Tμήματος «Τεχνολoγίες Μάθησης». Είναι συνεργάτης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) για την εκπόνηση επιμορφωτικού υλικού για εκπαιδευτικούς και κριτής σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά και συνέδρια. Από το 2002 διδάσκει σε μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών και, συγκεκριμένα, στο Διεπιστημονικό Διαπανεπιστημιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Τεχνογλωσσία» και στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου «Σύγχρονες Τάσεις στη Γλωσσολογία για Εκπαιδευτικούς».